szybki kontakt:ikona telefonu      ikona koperty

warszawa1 2„Jak zakochać się to tylko w Warszawie, w Warszawie…” Stadion Narodowy, Sejm RP oraz Muzeum Narodowe to miejsca, które odwiedziliśmy we wtorek 24 kwietnia 2018r. Udział w wycieczce do stolicy Polski brały klasy: I a LO, II a LO, I b T, I a B wraz z paniami: A. Bałut, A. Jaskot, E. Dolecką-Rychel. Na długo przed świtem wyjechaliśmy z Sokołowa Młp. Miasto było jeszcze pogrążone we śnie. W perspektywie mieliśmy kilka godzin drogi, ale raczej nikomu się nie dłużyło, ponieważ nasza podróż odbywała się luksusowym autokarem… w wyśmienitym towarzystwie! Po dotarciu na Stadion Narodowy- zaniemówiliśmy!

warszawa1 10Budowla ta robi naprawdę ogromne wrażenie. Po obiekcie oprowadzał nas sympatyczny pan przewodnik. Wprowadził nas w kuluary stadionu, a także zdradził kilka sekretów na temat naszej reprezentacji narodowej, np. jakiej muzyki słuchają w czasie przerwy meczu. Obejrzeliśmy wiele interesujących miejsc, m.in. pomieszczenia strefy zawodniczej, szatnię polskiej reprezentacji, eleganckie loże Vip i oczywiście płytę stadionu. Mogliśmy również podziwiać panoramę tego niezwykle popularnego miejsca w Polsce z tarasu widokowego. warszawa1 9Każdy kibic piłki nożnej powinien przyjechać tu obowiązkowo!
Natomiast po drodze do sejmu, zatrzymaliśmy się na chwilę w przepięknych Łazienkach Królewskich! Miło było odpocząć, przechadzając się wśród kwitnących, pachnących drzew i krzewów. warszawa1 7A niektórzy woleli usiąść na ławeczce i się poopalać… Miłym zaskoczeniem było spotkanie wycieczki szkolnej z Rakszawy oraz znajomych nauczycieli. To prawda, że świat jest naprawdę mały…
Jednak najważniejszym i najbardziej oczekiwanym punktem dnia była właśnie wizyta w Sejmie RP, gdzie przyjechaliśmy na zaproszenie pana posła Mieczysława Miazgi. Pomieszczenia parlamentu zwiedzaliśmy w towarzystwie pana posła oraz przemiłej pani przewodnik, która przypomniała nam historię polskiego parlamentaryzmu. warszawa1 1warszawa1 6Z kolei pan poseł Miazga przybliżył nam realia pracy współczesnych posłów. Ogromne emocje wywołał w nas widok sejmowej sali posiedzeń- znanej wszystkim z telewizji. Oglądanie jej na żywo pozostawia niezapomniane wrażenia. Uwieńczeniem wizyty w sejmie było zaproszenie nas przez pana posła na obiad do sejmowej restauracji. Była to również chwila na niezwykle ciekawą rozmowę z panem posłem Miazgą. warszawa1 5warszawa1 4Jeszcze raz dziękujemy za zaproszenie oraz upominki.
Mimo że już wszyscy byli bardzo zmęczeni, to jednak chętnie udaliśmy się jeszcze do Muzeum Narodowego i wzięliśmy udział w dwóch bardzo interesujących lekcjach muzealnych o następującej tematyce: „W blasku średniowiecza” oraz „Młoda Polska. Artystyczna różnorodność”. Było to już ostatnie miejsce, które odwiedziliśmy w Warszawie.
24 kwietnia był dla nas dniem pełnym wrażeń, pięknych doznań estetycznych i wzruszających momentów. One na zawsze pozostaną w naszej pamięci. I na zdjęciach, do obejrzenia których zapraszamy.
A. Jaskot, E. Dolecka-Rychel, A. Bałut

Szczęśliwy numerek:

Projekty:

logoset EFS, Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, Przejdź na zawodostwo, Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA

Zespół Szkół w Sokołowie Młp.

ul. Lubelska 37, 36-050 Sokołów Młp.